Vitajte, vitajte, poďte ďalej!

startÚvodné články bývajú všeobecne divné, ale divnejšie by asi bolo úplne ich preskočiť , takže poďme na to.

Volám sa Judit a toto je v poradí môj druhý blog – ten prvý som založila pred 3 rokmi, ešte stále funguje a je venovaný knihám. Zápisky nutriholičky nevznikli preto, lebo sa nudím, nemám čo robiť a ešte k tomu sa tak trochu zaujímam o výživu, ale preto, lebo som výživu v pote tváre študovala dlhých 5 rokov a je načase moje vedomosti niekde zúročiť a zároveň si ich začať rozširovať.

Zo skúseností viem, že blogovanie nie je iba o zábave a o kreatívnom trávení voľného času, ale že ak to viete robiť dobre, môže vám to pomôcť otvoriť množstvo nových dverí a získať zadarmo neoceniteľné vedomosti. Možno ste si všimli, že Zápisky nutriholičky nazývam blogom, aj keď technicky sa nenachádzate na žiadnom blogovacom portáli ako je Blogger alebo WordPress, ale na pravej nefalšovanej doméne. Nuž dôvod je ten, že aj napriek charakteru tejto stránky by som vrámci svojho publikovania rada zachovala osobnejšiu atmosféru, ktorá je charakteristická skôr pre blog, no zároveň by som tieto stránky chcela spravovať v trochu väčšom a honosnejšom formáte, než spravujem svoj knižný blog.

Od bežných výživových weboviek by sa Zápisky nutriholičky mali líšiť najmä svojim obsahom: Namiesto bežných článkov v štýle ” Prečo je ovocie zdravé” a “Aké vitamíny obsahuje mrkva” tu budú postupom času pribúdať moje postrehy zo sveta výživy, zaujímavosti, na ktoré narazím, recepty, ktoré stoja za zmienku, komentáre k rôznym zaujímavým ale aj kontroverzným štúdiám, rady pre chorých aj zdravých, recenzie na knihy o zdraví a o výžive, prípadne recenzie na rôzne “zdravé” produkty  a rada by som sa s vami podelila aj o moje nutričné a dietetické experimenty. Tým nechcem povedať, že sa chystám chudnúť – všetci svätí sú mi svedkom, že potrebujem nabrať aspoň niekoľko kíl, aby sa môj Body Mass Index dostal do rozmedzia normálnej hmotnosti – no to ešte neznamená, že môj jedálniček nepotrebuje dramatickú obrodu. Už sa nemôžem vyhovárať, že bývam na internáte, nemám k dispozícii poriadnu kuchyňu a žijem z úbohého vreckového, takže mi neostáva nič iné, než začať jesť tak, ako kážu moje skriptá a poznámky :)

Okrem toho som tento mesiac začala chodiť normálne vážne bez srandy do posilky, takže hádam, že môj prvý experiment bude na tému: “Je aj na 45-kilovej vychrtline čo spevňovať a modelovať?” Pri pohľade na moje obrie lýtka (v porovnaní so zvyškom tela) a roztečené stehná usudzujem, že odpoveď je áno.Viem, že si teraz vravíte, že som jedna z tých chuder, čo nariekajú nad svojim dokonalým a chudým telom, ale verte mi, raz vám tie moje megalýtka odfotím a uvidíte, že si nerobím srandu. Plus samozrejme, asi by som nebola žena, ak by som na svojom tele nenašla niečo, s čím nie som spokojná a hádam, že je to aj dobrá vec, pretože vás to poháňa dopredu a núti na sebe pracovať.

Takže dámy, 45 kíl je síce dôvod na to, aby ste nemuseli držať diétu, ale nie je to dôvod na to, aby ste nemuseli pohnúť zadkom. Toť moje prvé posolstvo a záver prvého článku :)

new-beginnings_t_nv

Reklamy

Pridaj komentár

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Connecting to %s